Zendingen en retourzendingen

Zendingen en retourzendingen

Verzendkosten & levering

 

Verzendkosten 

·        Gratis verzending in Nederland en Belgie

·        Overige Landen Info@trippinballs.nl

·        Retourneren voor eigen rekening

 

Track & trace codes

·        Al onze pakketten met uitzondering van briefpost worden verstuurt met een track & trace code. Nadat uw pakket is afgegeven bij de postaanbieder, ontvangt u per e-mail een track & trace code. Hiermee kunt u in de gaten houden wanneer het pakketje wordt thuisbezorgd. Mocht u onverhoopt niet thuis zijn, dan wordt het pakket bij de buren afgegeven of bij een pakketpunt, zodat u het zelf kunt afhalen.

 

 

Levering

·        Binnen 24 uur wordt uw bestelling verwerkt en binnen 1 werkdagen opgestuurd. Onze producten worden op order gedrukt hierdoor kan het weleens voor komen dat de levertijd met 12 uur verschilt.  Mocht u na 12:00 bestellen en toch met spoed een item nodig hebben, dan kunt u te allen tijde contact met ons opnemen via het contactformulier of een e-mail sturen naar info@trippinballs.nl

·        Voor iedere bestelling geldt dat er alleen wordt geleverd na ontvangst van de betaling. Alle bestellingen worden aangeboden op het door u opgegeven afleveradres. Trippin Balls hanteert zo kort mogelijke levertijden en zal er dan ook alles aan doen de bestelde artikelen zo spoedig mogelijk bij u af te laten leveren. Alle voorradige artikelen zullen binnen 1 tot 2 werkdagen na ontvangst van uw betaling bij u thuis worden afgeleverd.                                           

·        Wanneer het pakket verzonden wordt, ontvangt u van Trippin Balls een e-mail met daarin de bevestiging van de zending. Aan de gemelde en vermelde leveringstermijnen kunnen geen rechten worden ontleend. Bovendien kunnen de genoemde leveringstermijnen niet leiden tot enige vorm van aansprakelijkheid. Aan het verzenden van de artikelen wordt de grootst mogelijke zorg en aandacht besteed. Al onze producten worden zorgvuldig gecontroleerd en goed verpakt voor verzending. Wij zijn niet aansprakelijk voor vertraging van levertijden welke ontstaan tijdens of voortvloeien uit het vervoer van uw bestelling door PostNL of DHL. 

Hoe te retourneren?

Stuur de producten binnen veertien dagen na ontvangst retour, samen met het retourformulier*.

 

Let op: gepersonaliseerde producten, F*ck Ups, Korting producten kunnen NIET geretourneerd worden!

 

Zodra de retourzending bij ons binnenkomt zullen wij dit binnen 5 werkdagen verwerken en storten het voor de geretourneerde producten betaalde bedrag terug op de rekening waarmee betaald is.  

 

Wij versturen onze pakketten meestal met DHL of PostNL, maar voor retourneren mag je altijd je eigen vervoerder uitkiezen.

 

De retourkosten zijn voor eigen rekening.

*Print het retour formulier op de retourpagina

De uitgebreide voorwaarden vind je hieronder

 

Retourneren

 

U heeft het recht om binnen 14 dagen beroep te doen op het herroepingsrecht, waarna u 14 dagen heeft om de door TRIPPIN BALLS geleverde artikelen (met uitzondering  gepersonaliseerde producten, F*ck Ups, Korting producten)

te retourneren onder de volgende voorwaarden:  Het retourrecht geldt alleen voor artikelen welke in originele staat verkeren en zijn voorzien van de originele verpakking, inclusief een kopie van het originele factuur.

 

Stuur hiernaast het retourformulier volledig ingevuld mee. 

 

De verzendkosten van de retourzending komen ten alle tijde voor rekening van de koper.

De kosten voor ongefrankeerde of onvoldoende gefrankeerde retourzendingen worden in mindering gebracht op uw terugbetaling. 

Indien bij het retourneren van de artikelen bovengenoemde regelgeving wordt nageleefd, zal Trippin Balls het bedrag (eventuele overige kosten door bijv. schade) binnen 5 - 14 werkdagen na ontvangst van de producten aan u betalen. 

 

 

Trippin Balls behoudt zich het recht om geretourneerde artikelen te weigeren of slechts een gedeelte van het bedrag te retourneren als het vermoeden bestaat dat het artikel is gebruikt, verkeerd gewassen of opzettelijk is beschadigd.

 

Wanneer de geleverde artikelen niet binnen de termijn van 14 dagen zijn geretourneerd, geldt dat de zending door u is geaccepteerd. Een defect ontvangen product dient direct na ontvangst per e-mail te worden aangemeld bij info@trippinbals.nl . 

Onjuiste bezorging.

 

Bij het plaatsen van uw bestelling dient u zelf zorg te dragen juiste bestelgegevens.

U wordt geacht deze gegevens bij iedere bestelling op juistheid te controleren en ze waar nodig aan te passen.

 

Trippin Balls kan niet aansprakelijk worden gesteld voor het bezorgen van de bestelling op een onjuist adres, wanneer dit het gevolg is van typefouten en/of het invullen van onjuiste gegevens door de klant. 

 

Geen bestelling ontvangen?

Onze brievenbuspost wordt verzonden met een Track & Trace.

Wanneer deze aangeeft dat het bezorgd is gaan wij er van uit dat dit ook zo is

Hetzelfde geldt voor onze pakketten welke niet door de brievenbus passen.

Deze pakketten worden met track & trace verzonden.

Wanneer deze track & trace aangeeft dat het bezorgd is dan gaan wij er ook hier vanuit dat dit zo is.

 

Trippin Balls is niet verantwoordelijk voor zoekgeraakte pakketten tenzij dat de track & trace geen bezorgstatus aangeeft.

Indien het laatste het geval is raden wij je binnen 48 uur contact met ons op te nemen.

RETOURFORMULIER

Ben je toch niet helemaal tevreden met je T-shirt of Hoodie?

Dan kun je deze binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling samen met dit formulier retour sturen.

Retourneren is simpel. Stuur de producten inclusief dit formulier in de als het mogelijk is originele doos naar het onderstaande adres:

Trippin Balls

Nijverheidsstraat 62,

2288 BB Rijswijk

De kosten voor retourneren zijn voor eigen rekening. Let op: gepersonaliseerde producten, F*ck Ups, Korting producten kunnen niet worden geretourneerd.

Wanneer je retourzending bij ons binnen is gekomen ontvang je zo snel mogelijk het geld terug op je rekening. ( mits voldoende gefrankeerd ) 

 

Geef aan welke producten je wilt retourneren en wat de reden hiervan is:

Ordernummer:……………………………………………………………………

Datum Ontvangst:………………………………………………………………..

Voornaam: ………………………………………………………………………..

Achternaam:……………………………………………………………………….

Email: ……………………………………………………………………….

Product:

Product:

Product:

Product:

Opmerkingen / redenen:

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Ik wil mijn geld terug ontvangen op IBAN:…………………………………………………………...